Polocard – niezła reklama, a kłamie?

FARMAKOTERAPIA

Autor: PRF/rynekaptek.pl   05-01-2016, 12:37

Polocard – niezła reklama, a kłamie? Tym razem PRF "rozbiera" na drobne reklamę Polocardu

Tak twierdzi znana Pogromczyni Reklam Farmaceutycznych. „Sama reklama nie jest w sumie zła, a wręcz przekaz jest całkiem sensowny i pozytywny. Jednak niezrozumienie społeczne tego spotu powoduje, że codziennie w pracy muszę tłumaczyć, że właśnie ta reklama kłamie.

Na czym polega niezrozumienie? Na mocy marki Polocard.

Sama reklama, jak już wspominałam, jest całkiem sensowna. Córka przejęta losami kardiologicznymi ojca wyjaśnia mu, jak ważny jest magnez do prawidłowej pracy serca. A ojciec już wie i "dba" o serce za pomocą  niedrogiego "Polocardu Magnez" – pisze Pogromczyni.

Jak dowodzi dalej, haczyk tkwi w rozpoznawalności marki.

„Pewne marki są na tyle rozpoznawalne, że ich nazwy stają się synonimami całej kategorii z której się wywodzą” – wyjaśnia.

A dlaczego?

Bo Polocard tak naprawdę nie jest lekiem, a suplementem diety. Co może mylić, to to, że Polocard Magnez sugeruje, że zawiera dwie potrzebne substancje w jednej tabletce. W praktyce wygląda to inaczej:

„Jednak tak pięknie nie jest. Prawda jest brutalna. Marka Polocard wypuściła produkt o nazwie Magnez. I niestety nie jest on ani tani, ani dobrze przyswajalny, a jako wisienka na torcie dodamy fakt, iż jest suplementem diety” – tłumaczy farmaceutka.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH