Reakcje nadwrażliwości na Efient

FARMAKOTERAPIA

Autor: URPL/rynekaptek.pl   12-04-2011, 08:41

Firmy Daiichi-Sankyo oraz Eli Lilly informują o bezpieczeństwie produktu Efient (prasugrel).

Otrzymano zgłoszenia o ciężkich reakcjach nadwrażliwości po zastosowaniu leku, w tym obrzękach naczynioruchowych, które wystąpiły u pacjentów przyjmujących prasugrel. Niektóre zgłoszenia dotyczyły pacjentów, u których występowały wcześniej reakcje nadwrażliwości na klopidogrel.

W związku z tym zaktualizowano druki informacyjne dla produktu leczniczego Efient (prasugrel).

Więcej: http://www.urpl.gov.pl
Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH