Wyróżnienie z diamentami za kampanie społeczne

FARMAKOTERAPIA

Autor: BI/ rynekaptek.pl   05-10-2015, 14:30

Wyróżnienie z diamentami za kampanie społeczne Nagroda dla firmy Boehringer Ingelheim

Firma Boehringer Ingelheim została wyróżniona nagrodą Złoty OTIS z Diamentami za działania na rzecz podnoszenia świadomości społecznej na temat migotania przedsionków i udaru mózgu oraz samoistnego włóknienia płuc.

W lutym 2015 r. dzięki zaangażowaniu Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego została zainaugurowana kampania świadomościowa zrealizowana we współpracy z muzykiem MC SILK’iem.

W jej ramach powstał utwór poświęcony tej chorobie pt. „MC Silk feat. Polskie Towarzystwo Kardiologiczne”.

W utworze i wideoklipie MC Silk w nieszablonowy sposób opowiada o migotaniu przedsionków i związanym z nim ryzykiem udaru mózgu. Jest to pierwsza tego rodzaju akcja edukacyjna skierowana do młodzieży i młodych dorosłych poświęcona tej chorobie.

Natomiast w ramach współpracy z Radosławem Kotarskim - twórcą wideobloga Polimaty, w lipcu tego roku powstał materiał filmowy „Nadzieja nie umiera nigdy” na temat samoistnego (idiopatycznego) włóknienia płuc.

Proces postawienia diagnozy jest często długotrwały, również lekarze nie od razu właściwie kojarzą symptomy choroby. W filmie „Nadzieja nie umiera nigdy” Radosław Kotarski pomaga zrozumieć objawy choroby oraz przedstawia informacje jak można ją rozpoznać. W ciągu dwóch tygodni od umieszczenia wideoklipu na kanale Polimaty film obejrzano ponad 200 000 razy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH