Dz.U.: rozporządzenie ws. nowego statutu NFZ

Z URZĘDU

Autor: Dziennik Ustaw/rynekaptek.pl   03-06-2019, 12:04

Dz.U.: rozporządzenie ws. nowego statutu NFZ Opublikowano rozporządzenie ws. nadania statutu Narodowemu Funduszowi Zdrowia (Fot. Archiwum)

W Dzienniku Ustaw opublikowano zmienione rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie nadania statutu Narodowemu Funduszowi Zdrowia.

Ministerstwo Zdrowia rozporządzeniem z dnia 30 maja 2019 r. zmienia strukturę organizacyjną Centrali NFZ poprzez utworzenie nowych komórek organizacyjnych:

- Biura Profilaktyki Zdrowotnej;
- Biura Audytu Wewnętrznego;
- Biura Nadzoru Wewnętrznego;
- Departamentu Obsługi Pacjenta.

Wyodrębniono także stanowisko Inspektora Ochrony Danych.

Zgodnie z rozporządzeniem, następuje natomiast likwidacja Departamentu Spraw Świadczeniobiorców.

W celu zapewnienia świadczeniobiorcom właściwej dostępności do Funduszu, ułatwienia współpracy Funduszu ze świadczeniodawcami oraz usprawnienia realizacji zadań Funduszu, w oddziałach wojewódzkich Funduszu mogą być tworzone następujące placówki terenowe:
- delegatury oddziału;
- punkty obsługi;
- centra usług wspólnych.

Więcej: http://dziennikustaw.gov.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH