Jak wnioskować o odszkodowanie za Atram

Z URZĘDU

Autor: Pomorsko-Kujawska OIA/rynekaptek.pl   26-09-2016, 14:47

Jak wnioskować o odszkodowanie za Atram Jakie dokumenty będą stanowiły podstawę do uzyskania odszkodowania za zwrot leku Atram.

Firma Sanofi przedstawiła wzory dokumentów służące do udokumentowania dokonywanych w aptece wymian zwracanych opakowań leku Atram z wycofanych serii na opakowania produktu z serii nieobjętych zwrotem.

W celu uzyskania przez aptekę odszkodowania za wydanie w miejsce wycofanego z obrotu produktu leczniczego nowego produktu wydanego na podstawie recepty farmaceutycznej, przyjęty został specjalny schemat postępowania.

Apteka ubiegająca się o odszkodowanie, zobowiązana jest przedstawić następujące dokumenty:

1. pismo przewodnie dotyczące wypłaty odszkodowania z tytułu wycofania produktu leczniczego,
2. pismo zawierające zestawienie ilości przyjętych opakowań,
3. notę księgową dot. odszkodowania za wycofane leki,
4. zanonimizowane zestawienie recept farmaceutycznych stanowiące podstawę wydania produktu leczniczego.

Sanofi dodaje, że zobowiązanie spółki do zwrotu kosztów nie obejmuje wymiany produktu nabytego w aptece, dokonanej w okresie ważności recepty, bowiem - jak wyjaśnia Sanofi - w tym przypadku wymiana nie generuje dodatkowych kosztów po stronie apteki.

Komunikat zawiera m.in. gotowy do wypełnienia formularz. Dokumenty należy przesyłać na adres:

Randstad Payroll Solutions
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
z dopiskiem: Sanofi

Więcej: http://www.bydgoszcz.oia.org.pl/

 

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH