MZ: nowe zasady kontaktu pracowników z lobbystami

Z URZĘDU

Autor: MZ/ rynekaptek.pl   23-02-2016, 10:10

MZ: nowe zasady kontaktu pracowników z lobbystami Zmiana zasad komunikacji z lobbystami

Ministerstwo Zdrowia wprowadziło zmiany w zakresie kontaktowania się pracowników resortu z lobbystami oraz innymi interesariuszami, którzy chcą wyrazić przedstawić resortowi swoje racje.

Zgodnie z zarządzeniem dyrektora generalnego MZ, wystąpienia podmiotów kierowane do Ministerstwa mogą mieć formę zgłoszenia zainteresowania pracami nad projektem założeń projektu ustawy, projektem ustawy lub projektem rozporządzenia oraz propozycji spotkania w celu omówienia określonej kwestii uregulowanej prawnie ze wskazaniem przedmiotu spotkania.  

Efektem takiego spotkania ma być notatka służbowa.

Wcześniej wiceminister Krzysztof Łanda zapowiedział zmianę współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Każdy będzie mógł zapisać się na rozmowę z wiceministrem lub innym przedstawicielem Departamentu Polityki Lekowej i Farmacji. Wpierw trzeba zadzwonić do sekretariatu, przedstawić krótko temat rozmowy, powiedzieć kto przyjdzie na spotkanie i ile czasu na nie przewiduje.

Na spotkaniu, zgłaszający będzie zobligowany do 10 minutowych prezentacji: ma 3 minuty na przedstawienie problemu i 7 minut na przedstawienie rozwiązania tego problemu.




 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.