O patronat URPL też trzeba wnioskować

Z URZĘDU

Autor: URPL/ rynekaptek.pl   01-04-2015, 09:31

O patronat URPL też trzeba wnioskować Składanie wniosku o patronat

Szef URPL przedstawił zasady obejmowania patronatem oraz uczestnictwa w komitecie honorowym przez prezesa.

Podobnie jak w przypadku starań o udział pracowników Urzędu jako prelegentów w konferencjach i szkoleniach, także w tym przypadku obowiązuje wniosek, który należy wypełnić i wysłać do Urzędu.

Prośbę o patronat należy przesłać nie później niż na dwa miesiące przed dniem, w którym planowane jest wydarzenie/przedsięwzięcie. Złożenie prośby nie jest równoznaczne z objęciem patronatem, uczestnictwem w komitecie honorowym przez prezesa.

W sytuacji niespełnienia przez organizatora warunków opisanych w niniejszych zasadach obejmowania patronatem oraz uczestnictwa w komitecie honorowym przez Prezesa lub złożenia niekompletnego albo nieczytelnego wniosku, zarówno patronat honorowy, jak i uczestnictwo w komitecie honorowym, nie zostaną przyznane lub mogą zostać odebrane.

Więcej: http://www.urpl.gov.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.