Porozmawiaj o nowych regulacjach dot. prowadzenia apteki

Z URZĘDU

Autor: DIA/rynekaptek.pl   04-01-2017, 15:08

Porozmawiaj o nowych regulacjach dot. prowadzenia apteki Spotkania ws. funkcjonowania planowanych regulacji w prawie farmaceutycznym

Dolnośląska Izba Aptekarska informuje o uruchomieniu, już po raz drugi, programu indywidualnych bezpłatnych spotkań dla właścicieli aptek – członków DIA.

Powstanie programu ma związek z planowanymi zmianami w prawie farmaceutycznym, nazywanymi powszechnie „zmianami w przedmiocie geografii aptek”.

Podczas spotkań będzie możliwość porozmawiania z ekspertami o wpływie planowanych zmian na obecną sytuację prawną i ciągłość prowadzenia apteki.

Będzie można uzyskać doradztwo odnośnie możliwych rozwiązań i praktycznego wymiaru planowanych zmian, w tym m.in. doboru optymalnej formy prawnej zapewniającej ciągłość trwania apteki, dokonywania zmian właścicielskich w aptece (zbycie apteki, zmiany osobowe w składzie wspólników), a także sposobu prowadzenia aptek „rodzinnych” i możliwości przekazywania apteki spadkobiercom.

Będzie można uzyskać informacje na temat wpływu zmian na posiadane już zezwolenia (koncesje) na prowadzenie apteki.

Program będzie prowadzony w okresie od 1 lutego do 28 lutego 2017 roku.

Izba podaje, że termin oraz miejsce spotkania - do indywidualnego uzgodnienia. Liczba spotkań jest ograniczona.

Więcej: http://www.dia.com.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.