WIF: zgłaszamy brak, gdy leku nie ma w co najmniej dwóch hurtowniach

Z URZĘDU

Autor: Beskidzka OIA/ rynekaptek.pl   16-07-2015, 11:56

WIF: zgłaszamy brak, gdy leku nie ma w co najmniej dwóch hurtowniach Kiedy należy zgłosić brak leku

WIF w Katowicach uzupełnia informację w sprawie przekazywania informacji do inspekcji, gdy nie jest możliwe zrealizowanie recepty.

- Proszę zwrócić uwagę, że do WIF kierowane są pisemne informacje wówczas, gdy faktycznie nie można zrealizować zamówienia na lek objęty refundacją w co najmniej w dwóch hurtowniach farmaceutycznych, a w aptece mamy receptę na ten lek - informuje dr Lucyna Bułaś z WIF Katowice - sekcja Bielsko-Biała.

Dodaje: - Dokładnie tłumacząc, nie jesteśmy w stanie zrealizować recepty dla konkretnego pacjenta. Dodatkowo w przesłanej informacji musi być podana przyczyna odmowy realizacji zamówienia przez hurtownię. Jednocześnie korespondencja ta przechowywana jest w aptece przez okres trzech lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.