Zarządzenie ws. regulaminu organizacyjnego resortu zdrowia

Z URZĘDU

Autor: Dziennik MZ/rynekaptek.pl   15-05-2017, 12:45

Zarządzenie ws. regulaminu organizacyjnego resortu zdrowia

Minister Zdrowia wydał znowelizowane zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Zdrowia.

Zarządzenie z 13 maja 2017 r. stanowi załącznik do zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Zdrowia.

Wprowadzono m.in. takie zmiany:

§ 11 w ust. 2 pkt 36 otrzymuje brzmienie:

„Współpraca z Departamentem Analiz i Strategii w zakresie rozporządzeń określających wykazy świadczeń gwarantowanych oraz warunków ich realizacji, w zakresie właściwości poszczególnych komórek organizacyjnych”.

§ 19 w pkt 19 otrzymuje brzmienie – „realizowanie zadań w zakresie sprawowania przez Ministra nadzoru merytorycznego nad Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w Warszawie”.

§ 33 pkt 14 otrzymuje brzmienie:

„Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, zastępców Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, członków Rady Narodowego Funduszu
Zdrowia i dyrektorów oddziałów wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia”.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Więcej: http://dziennikmz.mz.gov.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH