Aflofarm Farmacja Polska bezapelacyjny lider w reklamie

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemediapl, msx/rynekaptek.pl   03-12-2014, 14:19

Aflofarm Farmacja Polska bezapelacyjny lider w reklamie Reklama w mediach (foto: sxc.hu)

1,042 mld zł na reklamę (bez internetu) wydała od stycznia do października 2014 r. firma Aflofarm Farmacja Polska - bezapelacyjny lider na polskim rynku reklam.

W 2014 r. (do października) wydatki reklamowe Aflofarm Farmacja Polska wzrosły o niemal 30 proc. wobec 2013 r. Dla porównania drugi na tej liście reklamodawca - dystrybutor filmowy Kino Świat - zainwestował w reklamy połowę mniej - 521,2 mln zł (i tak trzykrotny wzrost wobec 2013 r.).

Trzecią lokatę wśród największych tegorocznych reklamodawców zajmuje Orange Polska z wydatkami w wysokości 484,3 mln zł.

W 2013 roku najwięcej (cennikowo) na reklamę przeznaczyła także Aflofarm Farmacja Polska. Wydatki firmy farmaceutycznej (bez uwzględnienia Internetu) wyniosły 960,5 mln zł, o 125,2 mln zł więcej niż w 2012 r.– wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Więcej: www.wirtualnemedia.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH