Aflofarm liderem, mimo redukcji środków przeznaczonych na reklamę

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/rynekaptek.pl   27-09-2018, 12:53

Aflofarm liderem, mimo redukcji środków przeznaczonych na reklamę Budżet Aflofarm na reklamę spadł rok do roku o 11 proc. (Fot. Archiwum)

Wpływy reklamowe mediów tradycyjnych wyniosły w okresie od stycznia do sierpnia br. 19,65 mld zł. Były o 7,6 proc. wyższe w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Liderem wydatków nadal pozostaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska.

Aflofarm Farmacja Polska mimo redukcji środków przeznaczonych na reklamę nadal pozostaje liderem w zestawieniu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, opracowanej na podstawie danych Kantar Media.

Aflofarm kolejny miesiąc wydaje mniej niż przed rokiem. Budżet firmy spadł bowiem rok do roku o 11 proc., z 1,41 mld zł do 1,26 mld zł.

Trzecie miejsce na podium należy do Natur Produkt Zdrovit. Ta firma zwiększyła nakłady na reklamę w mediach o 66,5 proc., z 242,7 mln zł do 404,1 mln zł w br.

Na szóstym miejscu uplasował się USP Zdrowie, który zwiększył budżet marketingowy na tradycyjne media o ponad 20 proc. (273,9 mln zł).

Więcej: https://www.wirtualnemedia.pl/

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH