Aflofarm liderem wśród firm inwestujących w reklamę

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Fakt/rynekaptek.pl   29-12-2015, 10:17

Aflofarm liderem wśród firm inwestujących w reklamę Aflofarm zainwestował w tym roku w reklamę ponad 1,44 mld. zł.

Aflofarm Farmacja Polska (dane cennikowe Kantar Media) w promocję swoich marek zainwestował ponad 1,44 mld zł. To o 38,4 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku.

Inwestując tak duże kwoty w reklamę w mediach tradycyjnych Aflofarm znalazł się w Polsce na pierwszym miejscu wśród firm inwestujących w promocję.

Wyprzedził nawet Lidla, Biedronkę i firmy samochodowe. Z tych ostatnich na podium, pod względem pieniędzy przeznaczanych na reklamę w mediach tradycyjnych, znalazł się jedynie Lidl, jednak dopiero na trzecim miejscu.

Aflofarm w 2015 roku wydała na reklamę tyle, co Orange, Lidl i Kino Świat razem wzięte.

 

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH