Aflofarm liderem wydatków reklamowych

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/rynekaptek.pl   23-10-2015, 09:37

Aflofarm liderem wydatków reklamowych Aflofarm na reklamę wydał 1,3 mld zł.

W trzech kwartałach br. liderem wydatków reklamowych w tradycyjnych mediach pozostał niezmiennie Aflofarm Farmacja Polska. Spółka zanotowała też najwyższy wzrost inwestycji w reklamę.

W okresie od stycznia do września br. tradycyjne media zarobiły cennikowo na reklamach 21,1 mld zł, o 6,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Niezmiennie już liderem wydatków na promocję w media jest farmaceutyczna firma Aflofarm Farmacja Polska. Spółka zainwestowała we wsparcie swoich marek blisko 1,3 mld zł - ponad 40 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.

Z pierwszej dziesiątki rankingu wypadło natomiast USP Zdrowie.

 

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH