Aflofarm ponownie liderem wydatków na reklamę

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/rynekaptek.pl   07-03-2018, 12:08

Aflofarm ponownie liderem wydatków na reklamę W lutym br. najwięcej na reklamę ponownie wydała firma Aflofarm Farmacja Polska

Mimo spadku wydatków na reklamę w porównaniu do ubiegłego roku, niezmiennie od kilku miesięcy najwięcej na reklamę telewizyjną wydaje Aflofarm. W lutym 2018 roku firma przeznaczyła na ten cel 122,09 mln zł - podaje portal wirtualnemedia.pl.

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2018 roku (bez rabatów) były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej i we wszystkich stacjach wyniosły łącznie 1,92 mld zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal wirtualnemedia.pl.

Najwięcej na reklamę w telewizji - 122,09 mln zł - w lutym 2018 roku wydała firma Aflofarm. Jej wydatki spadły rok do roku o 29,42 procenta. Kolejne miejsca zajęły: US Pharmacia INC - 63,82 mln zł (w dół o 5,28 proc.) i Natur Produkt Pharma - 54,61 mln zł (plus 150,75 proc.).

Czwarte miejsce zajęła Polpharma z wydatkami reklamowymi na poziomie 49,13 mln zł (minus 3,33 proc.).

W zestawieniu Top 20 znalazła się także Teva Pharmaceuticals - 32,18 mln zł (plus 25,09 proc.), jak również USP Zdrowie - 17,68 mln zł (plus aż o 102,63 proc.)

Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.