Aflofarm rządzi na rynku reklam w tv

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia / rynekaptek.pl   08-04-2015, 09:03

Aflofarm rządzi na rynku reklam w tv Rynek reklamy w tv (foto: sxc.hu)

W I kw. 2015 r. najwięcej na reklamy telewizyjne wydała firma Aflofarm Farmacja Polska.

Największym telewizyjnym reklamodawcą jest niezmiennie Aflofarm Farmacja Polska. Spółka ta wydała na telewizyjną reklamę swoich produktów w I kw. 2015 r. 406,7 mln zł, o 47 proc. więcej niż rok wcześniej.

Wydatki reklamowe w telewizji zmniejszyła m.in. firma USP Zdrowie - o 33,3 proc. (do 86,1 mln zł). Spółka ta zajęła piąte miejsce wśród największych reklamodawców. Z kolei Polpharma zwiększyła nakłady reklamowe w I kw. 2015 r. wobec tych z I kw. 2014 r. o 9,5 proc. do 73,4 mln zł. Firma ta zajmuje 9 miejsce wśród największych reklamodawców w telewizji.

Analizę wydatków reklamowych dla Wirtualnych Mediów przygotowała firma Nielsen Audience Measurement.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH