Aflofarm w reklamie nadal bezkonkurencyjny

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Wirtualne Media/ rynekaptek.pl   25-05-2016, 11:27

Aflofarm w reklamie nadal bezkonkurencyjny

Liderem wydatków w zestawieniu największych reklamodawców wciąż pozostaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska z inwestycjami w wysokości 628,8 mln zł – o 6,3 proc. wyższymi niż przed rokiem.

Dane Kantar Media przygotowane dla Wirtualnemedia.pl wskazują, że media pozainternetowe w okresie od stycznia do kwietnia br. zwiększyły wpływy z reklam o 8,9 proc. (w porównaniu z tym samym okresem ub.r.), do 9,8 mld zł (wg danych cennikowych netto bez rabatów).

Liderem wydatków wciąż pozostaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska z inwestycjami w wysokości 628,8 mln zł – o 6,3 proc. wyższymi niż przed rokiem.

Inną firmą związaną z branżą farmaceutyczną podaną w zestawieniu jest USP Zdrowie. Media zarobiły na reklamach tej firmy 128,7 mln zł, czyli o 16,1 proc. więcej w porównaniu do stycznia-kwietnia 2015.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH