Aflofarm zmienia dom mediowy

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/ rynekaptek.pl   18-12-2015, 14:38

Aflofarm zmienia dom mediowy

Firma Aflofarm Farmacja Polska od stycznia 2016 roku  rozpoczyna współpracę z domem mediowym SMG w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. SMG zajmie się obsługą w tym zakresie wszystkich marek Aflofarmu.

Wybór SMG na nowego partnera biznesowego Aflofarmu poprzedzony został przeglądem ofert. Nie podano, ile ani które inne domy mediowe oprócz zwycięskiego brały w nim udział - informują Wirtualne Media.

SMG rozpocznie współpracę z nowym klientem od realizacji kampanii zaplanowanych na styczeń 2016 roku, ale tylko tych telewizyjnych. Warunki zakupu w pozostałych mediach negocjuje samodzielnie dział marketingu Aflofarmu.

Przez ostatnie cztery lata obsługą mediową telewizyjnych aktywności Aflofarmu zajmował się Mindshare Polska. Jesienią ub.r. marketer przedłużył umowę z tą agencją bez rozpisywania przetargu. Zawarty wówczas kontrakt obowiązuje do końca br.

Aflofarm Polska Farmacja jest liderem wydatków reklamowych w Polsce. Według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement i Kantar Media, w pierwszych trzech kwartałach 2015 r. spółka cennikowo wydała na reklamy w telewizji, radiu i magazynach 1,67 mld zł, z czego w samej telewizji - 1,16 mld zł. Przez dziesięć miesięcy br. producent wydał na reklamy w tradycyjnych mediach trzykrotnie więcej niż Orange, Lidl i Kino Świat.

Aflofarm produkuje przede wszystkim leki dostępne bez recepty i suplementy diety.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.