Badanie: jak Polacy ufają reklamom leków

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: brief.pl/ rynekaptek.pl   02-03-2015, 13:08

Badanie: jak Polacy ufają reklamom leków

Zauważyliśmy, że największym brakiem zaufania wśród Polaków cieszą się przede wszystkim reklamy dotyczące farmacji i kosmetyków – mówi Weronika Niżnik, digital research manager w IRCenter, która przygotowała raport dotyczący poziomu zaufania do reklamy telewizyjnej.

- Krytyce poddawana jest głównie ocena ich skuteczności i bezpieczeństwa, a osoby komentujące najczęściej powołują się na własne doświadczenia – dodaje.

Badanie wykazało także, że internauci komentujący w mediach społecznościowych zachęcają się nawzajem do czytania ulotek leków i poznawania składów kosmetyków, a także coraz częściej deklarują, że zwracają na to uwagę.

Z badania wynika też, że prawie co trzeci polski internauta deklaruje zaufanie do reklam telewizyjnych. Większym zaufaniem od telewizji darzone są jednak strony producentów, fora internetowe oraz niezmiennie – rekomendacje znajomych.

Największy stopień zaufania do reklam telewizyjnych wykazują osoby oglądające programy rozrywkowe.

Więcej: http://www.brief.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH