Boehringer Ingelheim zmienia dom mediowy

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: nowymarketing.pl/ rynekaptek.pl   23-12-2014, 14:30

Boehringer Ingelheim zmienia dom mediowy

Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 roku będzie odpowiadać za kompleksową obsługę mediową firmy Boehringer Ingelheim.

W 2015 roku dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii marketera we wszystkich typach mediów, z głównym naciskiem na telewizję oraz internet. Działaniami reklamowymi wspierane będą leki OTC i suplementy diety.

Do tej pory na polskim rynku firma obsługiwana była przez dom mediowy MediaCom. W wyniku procesu centralizacji obsługi w ramach jednej spółki GroupM, działania mediowe firmy na polskim rynku powierzone zostały Mindshare Polska. Firma Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez sieć Mindshare.

Więcej: http://nowymarketing.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH