Branża farmaceutyczna: restrykcje w emisji reklam

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: natemat.pl, ms /rynekaptek.pl   21-01-2015, 10:06

Branża farmaceutyczna: restrykcje w emisji reklam Reklama w radiu

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów, reklamy środków na potencję w rozgłośniach radiowych pojawiają się każdego dnia niemal co minutę. Niektóre stacje zaczynają ograniczać emisje tego typu spotów.

W radiu królują reklamy produktów na potencję, hemoroidy czy środków do higieny intymnej (m.in. Iladian, Liderin, Clavin, Permen).

Lideruje Braveran, który w eterze pojawia się ponad 20 razy na godzinę. Słuchacze są zmęczeni. Pierwszą stacją, która podjęła decyzję o ograniczeniu liczby emisji reklam jest RMF FM.

Aflofarm na radiowe reklamy wzmacniaczy potencji (Braveran i Stymea) wydawał ponad 12 mln zł rocznie (wg IMM), Walmark 4,5 mln zł, zaś Olimp 1 mln zł. Aflofarm na reklamę całego asortymentu produkcji wydaje ok. 700 mln zł rocznie.

Więcej:  natemat.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.