Branża farmaceutyczna: restrykcje w emisji reklam

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: natemat.pl, ms /rynekaptek.pl   21-01-2015, 10:06

Branża farmaceutyczna: restrykcje w emisji reklam Reklama w radiu

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów, reklamy środków na potencję w rozgłośniach radiowych pojawiają się każdego dnia niemal co minutę. Niektóre stacje zaczynają ograniczać emisje tego typu spotów.

W radiu królują reklamy produktów na potencję, hemoroidy czy środków do higieny intymnej (m.in. Iladian, Liderin, Clavin, Permen).

Lideruje Braveran, który w eterze pojawia się ponad 20 razy na godzinę. Słuchacze są zmęczeni. Pierwszą stacją, która podjęła decyzję o ograniczeniu liczby emisji reklam jest RMF FM.

Aflofarm na radiowe reklamy wzmacniaczy potencji (Braveran i Stymea) wydawał ponad 12 mln zł rocznie (wg IMM), Walmark 4,5 mln zł, zaś Olimp 1 mln zł. Aflofarm na reklamę całego asortymentu produkcji wydaje ok. 700 mln zł rocznie.

Więcej:  natemat.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH