Braster stawia na apteki sieciowe

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Braster/ rynekaptek.pl   26-07-2016, 16:06

Braster stawia na apteki sieciowe Firma stawia m.in. na sprzedaż on line

Spółka Braster przygotowała strategię sprzedaży swojego urządzenia służącego do wykonywania badania piersi w warunkach domowych. Stawia na trzy podstawowe kanały dystrybucji: apteki stacjonarne, apteki internetowe oraz własny sklep firmowy.

"W pierwszej kolejności urządzenie Braster dostępne będzie w największych sieciach aptecznych, co umożliwi sprawne zarządzanie tym kanałem dystrybucji" - napisano w komunikacie prasowym.

Dodano: "obecnie na rynku polskim jest ponad 14,5 tysiąca aptek, z czego ok. 36% to apteki skupione w sieciach powyżej pięciu aptek, które generują ok. 53% sprzedaży wszystkich aptek.

Jak dodaje producent, strategia przewiduje też możliwość zakupu urządzenia na zasadzie abonamentu dostępnego w dwóch opcjach, przy czym w obu przypadkach abonament będzie można kupić poprzez stronę internetową Braster:

a. opcja pierwsza zakłada brak opłaty początkowej i abonament - ta opcja będzie dostępna tylko przez własny sklep internetowy);

b. opcja druga zakłada wniesienie opłaty początkowej za urządzenie i miesięczny abonament - ta opcja będzie dostępna zarówno przez własny sklep internetowy, jak również w aptekach.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH