DIA: jak zapewnić ciągłość trwania apteki

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: DIA/ rynekaptek.pl   15-04-2016, 12:08

DIA: jak zapewnić ciągłość trwania apteki

We współpracy z Dolnośląską Izbą Aptekarską uruchomiony został program indywidualnych bezpłatnych spotkań dla właścicieli aptek, członków Dolnośląskiej Izby Aptekarskiej, nt. zapewnienia ciągłości trwania apteki.

Podczas spotkań możecie Państwo zapytać ekspertów o kwestie prawne i podatkowe dotyczące:

- doboru optymalnej formy prawnej zapewniającej ciągłość trwania apteki;

- zmian właścicielskich w aptece – zbycie apteki, zmiany osobowe w składzie wspólników sporządzania testamentów przez właścicieli aptek.

Program będzie prowadzony w okresie od 1 kwietnia 2016 r. do 30 kwietnia 2016 r. 

Termin oraz miejsce spotkania - do indywidualnego uzgodnienia, liczba spotkań jest ograniczona.

Izba podaje kontakt do ekspertów, którzy udzielą informacji na ww. pytania.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.