Dylematy współczesnego farmaceuty

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wyborcza.pl/ rynekaptek.pl   05-12-2016, 11:27

Dylematy współczesnego farmaceuty Mieć czy być? Takie pytanie nurtuje dzisiaj wielu farmaceutów

Premia farmaceuty zależy od liczby produktów na paragonach. Dlatego wybija się na paragonie: pojemnik na mocz – 1, pojemnik na mocz – 1, pojemnik na mocz – 1. A nie: pojemniki na mocz – 3. Dziennikarz "Wyborczej" opisuje realia pracy w niektórych aptekach.

Czasem szefowie wzywają opisywaną farmaceutkę na dywanik. Ma się poprawić w sprzedaży komplementarnej. Zdaniem szefów, jeśli zaproponuje każdemu klientowi leki, których on nie chce, to pewien wyliczony przez marketingowców procent klientów je kupi.

Co jeśli klient ma już promowany lek? Ma go namówić na kupno tego leku na zapas. Jednak potrzeby sprzedażowe centrali nie chcą pokrywać się z potrzebami zdrowotnymi mieszkańców osiedla.

Gdyby pracowała w centrum handlowym, byłoby jej łatwiej naciągać klientów. A na osiedlu przychodzą ludzie, których zna: mamy koleżanek jej córek ze szkoły, emeryci, sąsiedzi. Staruszkowie z osiedla jej ufają. Tyle że ona ma pięć miesięcy na sprzedanie 2 tysięcy opakowań leku R.....

Więcej: http://wyborcza.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH