Dziewięciu partnerów marketingowych obsłuży GSK

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Press/rynekaptek.pl   20-07-2016, 12:36

Dziewięciu partnerów marketingowych obsłuży GSK W przetargu wyłoniono 9 podmiotów, które zajmą się marketingiem leków GSK

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) rozdzielił swój budżet na zlecone zadania w zakresie marketingu. Zajmie się tym dziewięć agencji.

Przy przyznawaniu budżetów brano pod uwagę zakres zleconych zadań.

W wyniku wieloetapowego przetargu zdecydowano, że za kreację kampanii reklamowych odpowiadać będą sieci Grey i Saatchi & Saatchi; za PR - Weber Shandwick; za e-marketing - Havas i WPP Digital; za marketing kontentowy - Edelman; za shopper marketing - Geometry Global; za marketing ekspercki - McCann Health i Ogilvy Commonhealth.

Wszystkie te sieci pracowały już dla GSK. Z grona globalnych partnerów marketingowych koncernu usunięto m.in. TBWA Worldwide, Chi & Partners i DDB.

Więcej: www.press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH