E_misja Interactive 360 nawiązuje współpracę z Nepentes

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: media2run.pl/rynekaptek.pl   18-07-2011, 13:41

Agencja E_misja Interactive 360 (część NuOrder Group) wygrała konkurs organizowany przez firmę Nepentes, producenta dermokosmetyków i produktów leczniczych.

Współpraca obejmie zaprojektowanie serwisu marki Infacol oraz współpracę z ekspertami, którzy na jego potrzeby opracują artykuły poruszające wybrane tematy.

Nepentes jest kolejnym klientem E_misji Interactive 360 z obszaru Consumer Health Care (CHC).
Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH