Farmacja liderem w analityce

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Money/rynekaptek.pl   10-08-2016, 11:30

Farmacja liderem w analityce Branża farmaceutyczna przoduje, jeśli chodzi o doświadczenie w analityce

Farmacja, obok handlu i finansów znajduje się w pierwszej piątce branż z największym doświadczeniem w analityce.

Według badań firmy Gartner za cztery lata ponad 75 proc. dużych i średnich firm na całym świecie będzie walczyć o klienta wykorzystując zaawansowaną analitykę.

Na pozytywne perspektywy dla rynku analitycznego wskazują też analizy IDC - w 2019 roku przychody ze sprzedaży tej klasy rozwiązań mają sięgnąć 187 mld. dolarów. Doświadczenie w tym zakresie jest więc już dziś bardzo pożądane.

Tymczasem z danych Integrated Solutions wynika, że polskie małe i średnie przedsiębiorstwa wciąż w niewielkim stopniu wykorzystują potencjał analityki - zwrócono uwagę w komunikacie. Tylko co dziesiąta firma deklaruje, że technologie analityczne mają istotny wpływ na prowadzony przez nie biznes.

Jak podaje International Institute for Analytics, najczęstsze bariery powstrzymujące firmy przed korzystaniem z analityki nowej generacji to wewnętrzny opór organizacji, chęć utrzymanie obecnej sytuacji w firmie oraz brak zaufania do metod analitycznych.

Na szczęście, jak wskazują badania, duże firmy farmaceutyczne, dobrze znają rynek i z analityką nie ma problemu. Duże podmioty, które dziś są pionierami cyfryzacji, zbudowały swoją przewagę rynkową właśnie w oparciu o rozwiązania analityczne.

Więcej: msp.money.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH