Farmacja w reklamie: liczy się szybka promocja

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: press.pl/rynekaptek.pl   06-10-2014, 12:42

Przez osiem miesięcy br. dzienniki zarobiły na reklamie 99,1 mln zł. Z tej formy reklamy chętnie nadal korzysta branża farmaceutyczna.

Z danych cennikowych Kantar Media wynika, że wpływy reklamowe dzienników były w okresie styczeń-sierpień mniejsze o 7,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 roku. Część branż poszukuje tańszej komunikacji w innych mediach.

Jednak część sektorów nie zmniejsza wydatków na reklamę w dziennikach. Ta pozwala zrealizować szybką promocję przy jednoczesnym przekazaniu znacznie większej ilości informacji niż w innych mediach.

Dlatego chętnie z tej formy reklamy korzystają sieci handlowe, nieruchomości i farmacja.

Więcej: http://www.press.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH