Farmacol uruchamia Biuro Obsługi Klienta

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Farmacol/ rynekaptek.pl   06-02-2018, 11:05

Farmacol uruchamia Biuro Obsługi Klienta Spółka zmienia zasady kontaktu z kontrahentami (fot. archiwum)

Ogólnopolska infolinia zastąpi 45 numerów wykorzystywanych dotychczas w celu kontaktu z Działem Reklamacji i Działem Obsługi Klienta i Windykacji (DOKiW) we wszystkich Oddziałach Grupy Farmacol - informuje spółka.

Aktualne numery obsługi posprzedażowej, będą obowiązywały do 30 kwietnia 2018 roku.

Zakres obsługi BOK obejmuje:

- informacje o wpłatach, rozliczeniach i umowach;
- aktualizowanie lub zmianę danych w kartotekach kontrahenta;
- przyjmowanie i obsługa reklamacji;
- wystawianie duplikatów dokumentów handlowych (w tym faktur).

Więcej: www.farmacol.com.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH