Firmy farmaceutyczne rządzą na rynku reklamy outdoor

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Starlink, msx/rynekaptek.pl   14-11-2014, 14:12

Firmy farmaceutyczne rządzą na rynku reklamy outdoor Wydatki na reklamę w farnacji

W I półroczu 2014 r. firmy farmaceutyczne były niezwykle aktywne na rynku reklamowym outdoor, zwiększając inwestycje reklamowe o 12,1 proc. (wobec I półrocza 2013 r.) – poinformował dom mediowy Starlink.

W I połowie 2014 r. bardzo silnie reklamowane były różnego rodzaju witaminy i suplementy diety wspomagające odporność, preparaty wspomagające układ rozrodczy i moczowy, środki wspomagające układ trawienny, jak również preparaty odchudzające. 

W związku z bardzo dobrym II kw. 2014 r. całościowe przychody reklamowe outdoor w I półroczu 2014 r. spadły zaledwie o 3,8 mln zł (o 1,8 proc.).

W I półroczu 2014 r. branża farmaceutyczna zwiększyła wydatki także na reklamę w radiu. Co prawda liderem był handel (wzrost wydatków o 22,0 proc., o 12,3 mln zł), ale nakłady na reklamę produktów farmaceutycznych zwiększyły się o 11,0 proc. (czyli w sumie o ponad 6,3 mln zł). Niezwykle szybko rosły wydatki sektora higiena i pielęgnacja (dynamika 125,8 proc., wzrost o 4,1 mln zł).

Więcej: starlink.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH