Firmy wydają najwięcej na reklamę w TV

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: mediafm.net/ rynekaptek.pl   13-05-2015, 15:20

Firmy wydają najwięcej na reklamę w TV

W okresie od stycznia do marca 2015 r. wartość polskiego rynku reklamy wzrosła o 2,5 proc., czyli o 40,4 mln zł netto w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku - wynika z raportu SMG Starlink.

Pierwsze miejsce pod względem inwestycji reklamowych należy wciąż do sektora farmaceutycznego.

W pierwszym kwartale 2015 r. producenci farmaceutyków wydali na reklamę 6,4 mln zł więcej niż w tym samym czasie przed rokiem (dynamika wydatków 2,5 proc.).

W zimowych miesiącach najczęściej reklamowane były środki przeciw przeziębieniu, a także witaminy i środki wzmacniające odporność.

Kolejnym promotorem wzrostu wydatków były środki przeciwbólowe oraz środki wspomagające układ trawienny i preparaty wspomagających odchudzanie.

Budżety reklamowe ulokowane w radiu wzrosły o 10,6 mln zł, pomimo spadków wydatków farmacji w tym medium. Sektor produktów farmaceutycznych przeznaczył większe środki na reklamę w TV.

Więcej: http://mediafm.net/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.