Firmy wydają najwięcej na reklamę w TV

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: mediafm.net/ rynekaptek.pl   13-05-2015, 15:20

Firmy wydają najwięcej na reklamę w TV

W okresie od stycznia do marca 2015 r. wartość polskiego rynku reklamy wzrosła o 2,5 proc., czyli o 40,4 mln zł netto w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku - wynika z raportu SMG Starlink.

Pierwsze miejsce pod względem inwestycji reklamowych należy wciąż do sektora farmaceutycznego.

W pierwszym kwartale 2015 r. producenci farmaceutyków wydali na reklamę 6,4 mln zł więcej niż w tym samym czasie przed rokiem (dynamika wydatków 2,5 proc.).

W zimowych miesiącach najczęściej reklamowane były środki przeciw przeziębieniu, a także witaminy i środki wzmacniające odporność.

Kolejnym promotorem wzrostu wydatków były środki przeciwbólowe oraz środki wspomagające układ trawienny i preparaty wspomagających odchudzanie.

Budżety reklamowe ulokowane w radiu wzrosły o 10,6 mln zł, pomimo spadków wydatków farmacji w tym medium. Sektor produktów farmaceutycznych przeznaczył większe środki na reklamę w TV.

Więcej: http://mediafm.net/

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH