
W grudniu br. odbyło się pierwsze spotkanie grupy roboczej Forum Samoregulacji, powstałej z inicjatywy Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Celem forum jest budowanie wspólnych standardów samoregulacji w obszarze reklamy i komunikacji.
Udział w pracach Forum poprzez podpisanie Listu Intencyjnego zadeklarowało kilkadziesiąt największych organizacji branżowych, których członkowie stanowią ponad 70% rynku reklamowego w Polsce.
Uczestnicy spotkania zgodzili się, że wszystkim tym pracom powinna towarzyszyć szeroka edukacja adresowana do konsumentów, biznesu i regulatorów. Członkowie grupy roboczej jednogłośnie wyrazili poparcie i chęć zaangażowania w dalsze prace nad stworzeniem samoregulacji w obszarze komunikacji marketingowej, w związku z czym w ramach grupy roboczej stworzono dwa zespoły: do spraw edukacji i komunikacji oraz zespół prawno-redakcyjny.
W pracach Forum biorą udział różne organizacje z branży spożywczej, motoryzacyjnej, zabawkarskiej, kosmetycznej, rozrywkowej, teleinformatycznej oraz finansowej. Nie ma żadnego reprezentującego rynek leków czy suplementów.
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych