Grudzień 2018: ile farmacji w reklamie TV?

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/ rynekaptek.pl   09-01-2020, 11:31

Grudzień 2018: ile farmacji w reklamie TV? Zdecydowanie najwięcej na reklamę w telewizji - 183,07 mln zł - w grudniu 2019 roku wydała firma Aflofarm (fot. archiwum)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w grudniu 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 14 procent. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.

Cennikowe wydatki na reklamę (bez rabatów) we wszystkich stacjach wyniosły łącznie 2,87 mld zł, co oznacza wzrost w skali roku o 13,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najwięcej na reklamę w telewizji - 183,07 mln zł - w grudniu 2019 roku wydała firma Aflofarm. Jej wydatki wzrosły rok do roku o 89,45 proc.

Na piątek pozycji znalazła się firma US Pharmacia z wynikiem ok. 62,2 mln zł (mniej o 2 proc. niż w grudniu 2018), na ósmym - Polpharma z wydatkami na poziomie 51,3 mln zł (+14,55 vs grudzień 2018).

Na 14 miejscu znalazła się firma Natur Produkt Pharma - 37 mln zł (ze wzrostem ponad 55 proc. w porównaniu do grudnia 2018), a TOP 20 zamyka GSK z wynikiem 29,9 mln zł na reklamę w grudniu 2019 (blisko 7 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej).

Więcej: https://www.wirtualnemedia.pl/

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH