Inwestując w reklamę osiągają "świetne wyniki sprzedażowe"

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Newseria/ rynekaptek.pl   02-03-2015, 10:28

Inwestując w reklamę osiągają "świetne wyniki sprzedażowe"

Rynek reklamowy w 2015 roku może rosnąć najszybciej od 2010 roku. Sektorami napędzającymi rynek – podobnie jak w 2014 roku – będą handel i farmacja.

- Szacujemy, że w tym roku pozytywny trend na rynku reklamy będzie kontynuowany. Spodziewamy się dynamiki w przedziale 2,6-3,3 proc., szczególnie w sektorze handlu i farmacji – wyjaśnia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Lidia Kacprzycka, dyrektor generalny domu mediowego Starlink.

- Prognozy dla sektora farmacji są pozytywne, bo Polacy z każdym rokiem wydają coraz więcej pieniędzy na różne suplementy diety i witaminy. Duzi gracze, jak Aflofarm, który w tej chwili jest reklamodawcą numer jeden na polskim rynku reklamy, wydaje rzeczywiście gigantyczne pieniądze.

Według raportu domu mediowego Starlink w 2014 roku nakłady na promocję produktów farmaceutycznych wzrosły o 9,9 procent.

- Wydaje nam się, że w branży farmaceutycznej ten trend będzie kontynuowany z uwagi na fakt, że w dużej mierze te wzrosty generują najwięksi reklamodawcy, czyli Aflofarm, US Pharmacia, Polpharma, którzy osiągają także świetne wyniki sprzedażowe, w związku z tym będą dalej wspierać swoje produkty, rozszerzać ofertę, wchodzić w nowe kategorie – mówi ekspertka.

W ocenie ekspertki w tym roku na pewno reklamodawcy będą intensywnie inwestować zarówno w kanał telewizyjny i internet, jak i w przekaz radiowy (popyt generowany głównie przez segmenty silne rynkowo, czyli handel i farmację).

Więcej: http://www.biznes.newseria.pl/

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH