KER: to była żartobliwa, a nie obraźliwa reklama

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: radareklamy.pl/ rynekaptek.pl   06-02-2018, 12:44

KER: to była żartobliwa, a nie obraźliwa reklama KER nie dopatrzyła się w reklamie naruszenia zasad kodeksu etyki (fot. archiwum)

"Reklama zaprojektowana w sposób naruszający powszechnie rozumiane zasady dobrego smaku. Niestosowne rysunki, dosłowność graficzna dotycząca intymnych stref ciała, generowanie wulgarnych skojarzeń" - tak opisał widz reklamę jednego z leków.

W skardze do KER chodziło o reklamę zewnętrzną produktu Posterisan.

Producent produktu nie podzielił opinii obywatela. "Od wielu lat staramy się uświadomić społeczeństwo o niebezpieczeństwie płynącym z nieleczonej choroby hemoroidalnej, która może doprowadzić do raka jelita grubego, będącego przyczyną śmierci setek tysięcy osób na całym świecie" - napisał w odniesieniu do skargi.

"W naszych reklamach, intymny i wstydliwy temat hemoroidów przedstawiamy w sposób możliwie humorystyczny, nigdy jednak wulgarny, czy obraźliwy" - dodano.

Zespół Orzekający nie dopatrzył się w tej reklamie naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy. Jego zdaniem, reklama przedstawiona w żartobliwej formie rysunkowej nie zawiera treści dyskredytujących intymne części ludzkiego ciała.

Więcej: https://www.radareklamy.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH