Lider w wydatkach na reklamę telewizyjną

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: press.pl/rynekaptek.pl   15-10-2014, 08:20

Lider w wydatkach na reklamę telewizyjną

Dom mediowy Mindshare Polska już czwarty rok będzie obsługiwać mediowo firmę farmaceutyczną Aflofarm Farmacja Polska w zakresie planowania, zakupu i optymalizacji kampanii telewizyjnych.

Dodatkowo zajmie się też realizacją części aktywności tej firmy w Internecie.

Umowa została przedłużona do końca 2015 roku bez przetargu.

Aflofarm jest największym reklamodawcą w polskich mediach. Według danych cennikowych Kantar Media, w tym roku (do sierpnia) wydał już 728,3 mln zł. Było to 36,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub. roku.

Najwięcej inwestuje w reklamę telewizyjną - tylko w sierpniu wydano na ten cel 104,6 mln zł. Wydatki na reklamę najwidoczniej zwracają się - według IMS Health spółka Aflofarm jest liderem sprzedaży leków OTC. W ciągu roku sprzedaż w ujęciu wartościowym produktów bez recepty tej firmy wyniosła 254,3 mln zł (lipiec 2013-czerwiec 2014).

Więcej: http://www.press.pl/

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH