Nagana za udział w reklamie suplementu

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: LJ/ rynekaptek.pl   30-05-2016, 14:33

Nagana za udział w reklamie suplementu

Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej DIA we Wrocławiu uznał, że udział farmaceutki w reklamie suplementu diety narusza Kodeks Etyki Aptekarza. Udzielił farmaceutce naganę.

Sprawa dotyczy reklamy suplementu firmy Aflofarm. Do reklamy emitowanej w 2015 roku zamiast aktorki, postanowiono zatrudnić prawdziwą farmaceutkę. 

Mgr farm. Lucyna Drabik w spocie mówiła o doświadczeniu wyniesionym z pracy we własnej aptece, co może stanowić reklamę jej działalności i tym samym być niezgodnym z obowiązującym prawem farmaceutycznym.

W październiku ub.r. Dolnośląska Izba Aptekarska skierowała sprawę udziału farmaceutki w reklamie suplementu diety do Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej DIA we Wrocławiu.

Kodeks Etyki Aptekarza RP mówi, że „aptekarz nie reklamuje siebie oraz swoich zasług. Nie uczestniczy w reklamie usług farmaceutycznych, jak i ich promocji niezgodnej z prawem lub dobrymi obyczajami”.

Farmaceutka została ukarana naganą za naruszenie przepisów Kodeksu Etyki Aptekarza RP.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH