NFZ o zmianach w ewidencji personelu apteki

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: MOW NFZ, ms/rynekaptek.pl   14-10-2014, 12:02

NFZ o zmianach w ewidencji personelu apteki Uwaga na zmiany w personelu apteki (foto: infoDENT24.pl)

Małopolski OW NFZ przypomina, że podmiot prowadzący aptekę jest zobowiązany do poinformowania w formie pisemnej (listownie lub elektronicznej) oddziału wojewódzkiego Funduszu o każdej zmianie ewidencji osób zatrudnionych w aptece.

Należy pamiętać o tym, że każde zgłoszenie zmian w ewidencji personelu fachowego w aptece (także w punkcie aptecznym), przekazane w formie pisemnej, powinno być opatrzone podpisem podmiotu (właściciela, a nie kierownika) prowadzącego aptekę (punkt apteczny).

Co prawda kierownik może podpisać pisemną informację o zmianach w ewidencji personelu w imieniu właściciela, ale jedynie po otrzymaniu pisemnego upoważnienia od podmiotu prowadzącego aptekę (punkt apteczny) do wykonania tej czynności. Ważne, aby upoważnienie to trafiło zawczasu i to w oryginale do Wydziału Gospodarki Lekami OW NFZ.

W zgłoszeniu powinny widnieć: dane osobowe pracownika (imię i nazwisko); data zatrudnienia (zakończenia) zatrudnienia; nr zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu farmaceuty lub nr dyplomu - w przypadku technika farmacji.

Obowiązki te wynikają z art. 45 ust. 6 ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U.2011.122.696 z późn. zm.).

Więcej: www.nfz-krakow.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH