O marketingu nie tylko dla aptekarzy

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: LJX/rynekaptek.pl   23-05-2011, 14:18

Spotkanie autorskie z prof. Henrykiem Mrukiem, autorem książki „Marketingowe zarządzanie apteką”.

Marketing w dzisiejszych czasach ma olbrzymie znaczenie zarówno dla dużej korporacji jak i małego przedsiębiorstwa. Realia rynkowe są trudne, jednak dzięki przemyślanej strategii firma jest w stanie dotrzeć do odbiorców.

Jak skutecznie wypromować aptekę? Jak zachęcić klientów do robienia zakupów w danym punkcie? O tym wszystkim opowie prof. Henryk Mruk na spotkaniu autorskim, które odbędzie się 25 maja.

Na spotkanie zaprasza Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska. Poruszany temat z pewnością zainteresuje aptekarzy, kierowników aptek, a także studentów.

Spotkanie odbędzie się w sali A221 II piętro, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3.

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH