Pharmena: przychody spadły, bo nie było akcji promocyjnej

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Pharmena/ rynekaptek.pl   16-05-2016, 14:41

Pharmena: przychody spadły, bo nie było akcji promocyjnej

Przychody spółki Pharmena w I kwartale 2016 r. wyniosły 2,7 mln zł. Spadek w stosunku do wyniku sprzed roku to efekt braku akcji promocyjnej w jednej z sieci aptek - informuje spółka w komunikacie prasowym.

W I kwartale 2016 r. przychody ze sprzedaży z głównej działalności wyniosły 2,7 mln zł w porównaniu do 4,3 mln zł w roku ubiegłym. Zysk z działalności operacyjnej oraz zysk netto kształtowały się na zbliżonym poziomie i wyniosły 0,2 mln zł (wobec 1,1 mln zł). Na poziomie Grupy, w I kwartale 2016 r. zanotowano skonsolidowaną stratę w wysokości 1,4 mln zł. 

Spółka liczy na wzrost przychodów zagranicznych, w tym na rynkach Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

- Będzie to możliwe dzięki porozumieniom zawartym w I kwartale. W tym okresie nasze przychody w Polsce spadły, co jest efektem tego, że nie powtórzyliśmy jednej z dużych akcji promocyjnych sprzed roku. Pracujemy zarówno nad innymi akcjami promocyjnymi, ale przede wszystkim taką dywersyfikacją sprzedaży, która zmniejszy naszą zależność od poszczególnych partnerów handlowych  – powiedział Konrad Palka, prezes Pharmena S.A.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.