Polpharma: nowy wizerunek na 80.lecie

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: mediafm.net/ rynekaptek.pl   06-05-2015, 09:44

Agencja Ogilvy & Mather wygrała trzy lokalne przetargi i rozpoczyna współpracę z nowymi klientami. Wśród nich jest Polpharma.

Ogilvy & Mather będzie realizować dla Polpharmy kampanię wizerunkową, związaną z 80-leciem firmy.

W związku z nowymi projektami powiększa się zespół Ogilvy & Mather: do Ogilvy PR dołączyły dwie nowe Account Executive: Aleksandra Drabowicz i Magdalena Myczko, a zespół kreatywny agencji zasiliła Aleksandra Szadkowska obejmując stanowisko Junior Graphic Designer.

Więcej: http://www.mediafm.net/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH