Polpharma stawia na media

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: 24starogard.pl, ms/rynekaptek.pl   16-10-2014, 14:50

Polpharma stawia na media Polpharma stawia na media (foto: sxc.hu)

Starogardzka Polpharma wzięła udział w konkursie Effie Awards, opłacało się. Marka Metafen „Można inaczej” i kampania społeczna "Ciśnienie na Życie" zostały nagrodzone brązowymi statuetkami.

Kampania "Można inaczej" otrzymała wyróżnienie w kategorii Leki i suplementy diety, "Ciśnienie na Życie" natomiast w kategorii - Kampanie dotyczące edukacji społecznej. W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards nominacje otrzymało 77 kampanii.

Konkurs ten  po raz pierwszy zorganizowany został w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Polska jest jednym z 40 krajów na świecie, gdzie jest przeprowadzany.

Medialnym strzałem w dziesiątkę okazał się także film o profesorze Zbigniewie Relidze „Bogowie” w reżyserii Łukasza Palkowskiego. Produkcję tę współfinansowała firma Watchout Productions Piotra Woźniak-Staraka, syna właściciela Polpharmy. Koszt filmu wyniósł 6 mln złotych. ale duża widownia zapowiada sukces w postaci znaczących zysków, co pozwolić ma na kolejną produkcję Watchout Productions.

Więcej: www.24starogard.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH