Poznań: GSK IT zwiększa zatrudnienie

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: PAP/rynekaptek.pl   10-06-2016, 08:44

Poznań: GSK IT zwiększa zatrudnienie GSK IT będzie szukać nowych pracowników

Pół tysiąca osób zatrudnia obecnie Centrum Usług Biznesowych GSK IT w Poznaniu. Placówka obsługująca 100 tys. pracowników koncernu farmaceutycznego GSK na całym świecie zapowiada stworzenie kolejnych miejsc pracy w stolicy Wielkopolski.

W Poznaniu przedstawiciele Centrum poinformowali o przekroczeniu liczby pół tysiąca zatrudnionych osób. Decyzje ws. dalszego powiększenia zespołu mają zostać ogłoszone w ciągu najbliższych tygodni.

Poznańskie GSK IT to jedno z kilku centrów globalnych usług IT GSK na świecie. Swoją działalność rozpoczęło jako pierwsze z nich w 2005 roku. Podobne placówki zostały zbudowane na jej wzór w USA, Wielkiej Brytanii, Kostaryce oraz Malezji.

Znaczna część pracowników GSK IT to absolwenci poznańskich uczelni, choć zatrudnieni są także specjaliści z całej Polski i spoza kraju.

Główne obszary wspierane przez GSK IT to m.in.: bezpieczeństwo IT, rozwiązania mobilne, wsparcie usług kadrowych oraz systemów operacyjnych i infrastruktury IT, oraz zarządzanie projektami.

W Polsce firma GSK obecna jest od 1978 roku. W 1998 roku koncern kupił Polfę Poznań. Ośrodek GSK IT Poznań został otwarty w 2005 r., w krótkim czasie wyspecjalizował się w obsłudze i świadczeniu usług informatycznych dla oddziałów GSK na całym świecie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.