PR: będą ugruntowywać świadomość odbiorców leku OTC

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: centrumpr.pl/ rynekaptek.pl   13-08-2015, 11:20

PR: będą ugruntowywać świadomość odbiorców leku OTC Reklama w Internecie

Firma A&D Pharma Poland, dystrybutor leku Fervex w Polsce, wybrał agencję interaktywną BrainJuice Group do prowadzenia działań reklamowych w Internecie. Zakres działań obejmie m.in. kampanię SEM oraz działania SEO dla strony dotyczącej produktu.

Zakres działań obejmie m.in. kampanię SEM oraz działania SEO dla strony dotyczącej produktu. 

Jak informuje centrumpr.pl, zadaniem agencji jest między innymi ugruntowanie leku w świadomości odbiorców jako specyfiku "przyjaznego rodzinie, który pomoże postawić nas i naszych bliskich na nogi w przypadku przeziębienia".

Firma zdecydowała się na współpracę z BrainJuice Group w wyniku przetargu.

SEM – Search Engine Marketing, wszystko co wiąże się z marketingiem internetowym w wyszukiwarkach. SEM jest słowem zwierającym w sobie dziesiątki pojęć, nazw usług i produktów.

SEO — Search Engine Optimization, to proces poprawiający ilość i jakoś ruchu przychodzącego do pozycjonowanej witryny z wyników organicznych wyszukiwarek.

 

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH