Procedury zwrotu wadliwych leków wyzwoliły konflikt

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: pomorska.tv, msx /rynekaptek.pl   03-12-2014, 09:05

Procedury zwrotu wadliwych leków wyzwoliły konflikt Walka w aptece na argumenty

Jedna z pacjentek w jednej z aptek otrzymała leki częściowo roztopione, o wymianie na pełnowartościowe nie było mowy. Sprawa znalazła finał przed telewizyjnymi kamerami

Żona interweniującego Dawida Napierały kupiła w aptece leki częściowo roztopione. Jej mąż nie chciał przyjąć do wiadomości, że leki nie zostaną wymienione na pełnowartościowe. Farmaceutka Małgorzata Tyszkowska tłumaczyła rozgoryczonemu interesantowi, iż obowiązujące procedury wymagają spisania reklamacji, oddania wadliwego leku i czekania na stanowisko w tej sprawie producenta (dystrybutora). Argumenty te nie trafiły jednak do rozgorączkowanego mężczyzny.

Klient domagał się załatwienia sprawy od ręki, a nie osiągnąwszy celu - powrócił do apteki z kamerą pomorskiejTV.  Awantura ostatecznie zakończyła się polubownie, wzajemnymi przeprosinami.

Więcej: www.pomorska.tv

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH