PwC: w 2015 r. reklama online w farmacji wzrosła o 34 proc.

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: Puls Biznesu/rynekaptek.pl   05-05-2016, 12:54

PwC: w 2015 r. reklama online w farmacji wzrosła o 34 proc. Branża farmaceutyczna zanotowała wzrost dynamiki reklamy online

Wartość rynku reklamy online w Polsce wzrosła o 20 proc. r/r do prawie 3,2 mld zł, wynika z badania AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

"W roku 2015 reklama online w Polsce wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20 proc. rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości - wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł" - czytamy w komunikacie.

Biorąc pod uwagę strukturę branżową, nie uległa ona znacznej zmianie. Najwięcej wydały: motoryzacja (20 proc. udziału), finanse (10 proc.) oraz handel (9 proc.).

Największą dynamikę wzrostu odnotowały natomiast komputery i audio-wideo (46 proc.), napoje i alkohole (42 proc.) oraz produkty farmaceutyczne i leki (34 proc.) - podaje Puls Biznesu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH