Raport: Facebook nie reklamuje farmaceutyków

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/rynekaptek.pl   11-03-2016, 15:01

Raport: Facebook nie reklamuje farmaceutyków Wg raportu Gemiusa na FB brakuje reklam video farmaceutyków

Na Facebooku brakuje reklam wideo farmaceutyków, ale obejrzeć można spoty promujące alkohole wysokoprocentowe. Adidas, Nestle, T-Mobile to z kolei najwięksi reklamodawcy wideo w sieci. Tak wyglądał rynek reklamy internetowej w ostatnim tygodniu lutego br. według badania Gemiusa.

Jedynie w branży farmaceutycznej Facebook nie znajduje się nawet w pierwszej piątce wydawców. Kolejną branżą, która nie inwestuje istotnie w social video, jest sektor handlowy, za to zauważalny jest tu największy udział serwisu YouTube (Grupa Google) i Grupy Onet - podają wirtualnemedia.pl

Największe udziały ilościowe w reklamie wideo online ma Facebook i YouTube. Porównywalny jest zsumowany zasięg kampanii wideo na obu serwisach, ale na YouTube istotną część odsłon stanowiły kampanie autopromocyjne (16 proc.) - wynika z raportu.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH