Raport IMM: wydatki reklamowe od 1 listopada do 15 grudnia 2018

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: IMM/ rynekaptek.pl   20-12-2018, 12:19

Raport IMM: wydatki reklamowe od 1 listopada do 15 grudnia 2018 Od 1 listopada do 15 grudnia marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – prawie 13 mln zł (fot. archiwum)

Według danych IMM, w mediach największy budżet na reklamy przeznaczyła branża handlowa - 37 proc. spośród wszystkich przeanalizowanych branż. Nieco mniejszy udział kwot zanotowała branża farmaceutyczna (33 proc., tj. ponad 635 mln zł).

Największe budżety w branży farmaceutycznej znowu zostały przeznaczone na preparaty wspomagające w czasie przeziębiania i grypy (32 proc.) oraz środki przeciwbólowe (16 proc.).

Inwestowano również w promocję m.in. witamin i minerałów, suplementów diety, a także preparatów pielęgnacyjnych i wzmacniających serce.

Od 1 listopada do 15 grudnia marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – prawie 13 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Gripex, Theraflu, Herbapect oraz Pulneo.

Więcej: https://www.imm.com.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH