Reklama farmaceutyków w TV. Zaskoczenia nie ma

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: wirtualnemedia.pl/ rynekaptek.pl   30-01-2017, 13:38

Reklama farmaceutyków w TV. Zaskoczenia nie ma Liderem pozostaje Aflofarm

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w 2016 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Łączne wydatki cennikowe (bez rabatów) na reklamę telewizyjną w 2016 roku wyniosły 24,46 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu do 2015 roku o 6,09 procent.

Najwyższe cennikowe wpływy reklamowe, wynoszące 3,82 mld zł, odnotował w zeszłym roku Polsat. Jego przychody były o 11,30 proc. wyższe, niż w roku poprzedzającym. Drugą lokatę zajął TVN, którego wpływy zwiększyły się o 0,02 proc. do 2,82 mld zł.

Najwięcej na reklamę w telewizji w 2016 roku - 1,12 mld zł - wydała firma farmaceutyczna Aflofarm. Jej wydatki spadły rok do roku o 23,83 proc. Kolejne miejsca zajęły: US Pharmacia (562,45 mln zł; do góry o 64,47 proc.) i Nestle (548,38 mln zł; + 0,28 proc.).

Więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH