Reklama leku na biegunkę skierowana do młodych odbiorców

FINANSE I ZARZĄDZANIE

Autor: mediamikser.pl/rynekaptek.pl   09-06-2011, 12:40

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wystartowała z teaserowym etapem kampanii reklamowej marki Stoperan (lek na biegunkę).

Jest to rodzaj reklamy nieujawniającej nazwy firmy ani reklamowanego produktu, mająca wzbudzić zainteresowanie odbiorcy.

Działania, prowadzone pod hasłem „Nie biegam”, skierowane są do młodej grupy docelowej.

Kreacją reklam zajęła się agencja interaktywna Red8 Digital. Planowaniem i zakupem mediów dla US Pharmacii zajmuje się Starcom.

Więcej: http://mediamikser.pl
Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

Rynek Aptek: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

POLECAMY W PORTALACH